مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

مدیر شبکه های اجتماعی

همه چیز در رابطه با شبکه های اجتماعی و اینترنت

  • ۰
  • ۰

این اقدام ممکن است در مدت زمان کوتاه، نتایج خوبی برای شما به همراه داشته باشد اما در طولانی مدت نه تنها هزینه رپورتاژ آگهی هدر میرود، حتی با پنالتی شدن وب سایتتان ممکن است ضربات جبران ناپذیری به شما وارد کند. درواقع اگر بک لینک هایی تهیه نمایید که بی کیفیت باشند، نتنها رتبه سایت شما را بهتر نخواهند کرد بلکه ممکن است موجب پنالتی شدن سایت شما توسط گوگل شوند و گوگل شما را از نتایج جستجو حذف کند. اگر شما دارای یک سایت پربازدید هستید، می توانید به کسب درآمد از خرید و فروش بک لینک بپردازید. به عنوان مثال اگر یک سایت در عبارت “خرید لباسشویی” رتبه نخست در نتایج گوگل را داشته باشد، می توان تخمین زد که حداقل روزی ۳۰ لباسشویی خواهد فروخت. در حالی که سایتی که در جایگاه دوم قرار گرفته است، احتمالا روزی ۵ الی ۱۰ لباسشویی خواهد فروخت و میزان سود آن در یک ماه را به طور متوسط می توان ۲۵ میلیون تومان تخمین زد.

اگر بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می شود. این کار از نظر گوگل یک تکنیک کلاه سیاه محسوب میشود و باید با جریمه پاسخ داده شود؛ اما شما میتوانید با رعایت یک سری نکات در حین خرید رپورتاژ آگهی از سئوسل از چشمان غول موتورهای جستجو در امان بمانید. لینکهای درون محتوا از ارزش بیشتری برخوردارند. دریافت بک لینک از مقالات باکیفیت از ارزش بسیار بالایی برخوردار است. شما باید بک لینک هایی کسب و یا خریداری نمایید که از کیفیت بالایی برخوردار باشند. در ادامه راهکارهایی برای افزایش درآمد از این روش بیان می کنیم و در نهایت با معرفی سایت بکوریتی که امکانات زیادی را در این راستا فراهم نموده است، به چگونگی عضویت و کسب درآمد از این سایت خواهیم پرداخت. بک لینک ابزاری است که از آن برای افزایش رتبه در گوگل استفاده می کنیم و در رپورتاژ آگهی بسیار کاربردی و مهم می باشد.

دقیقا در همین نقطه است که شما می توانید به پتانسیل کسب درآمد از خرید و فروش بک لینک پی ببرید. هم اکنون بیش از ۸۰۰ میلیون وبسایت در جهان وجود دارد و وبمسترها خوب می دانند که اگر در نتایج گوگل یک پله از رقیب بالاتر باشند به درآمدشان میلیون ها تومان افزوده می گردد و سودآوری فوق العاده زیادی برای کسب و کارهایشان به ارمغان خواهد آورد. هم اکنون سایت های خبری و تفریحی زیادی با استفاده از فروش رپورتاژ و بک لینک، درآمدهای مناسبی بدست می آورند. همانطور که در اواسط مقاله گفتم، مقاله رپورتاژ خبری شما میتواند شامل لینک هایی به سایت خودتان باشد. برای پاسخ دادن به این سوال ها ابتدا بهتر است که با رپورتاژ آگهی و بک لینک بیشتر آشنا شویم. یکی دیگر از روش های لینک سازی خریدن بک لینک میباشد که شما با پول دادن به وبسایت های مورد نظر خود میتوانید لینک خریداری کنید که اقلب بصورت ماهیانه میباشند و میبایست هرچند ماه به چند ماه آن را تمدید کنید .

برای درک درستتر، بهتر است ابتدا کمی در مورد بیانیه مطبوعاتی یا “Press Release” صحبت کنیم. برای همین است که شدیدا تاکید می کنیم که از خرید بک لینک های بی کیفیت جدا پرهیز نمایید. که اگر فرض کنیم در فروش هر لباسشویی به طور متوسط ۱۰۰ هزار تومان سود کند ماهانه نزدیک ۹۰ میلیون تومان سود کسب خواهد کرد. در نتیجه یک بازار چند هزار میلیاردی خرید و فروش تبلیغات در جریان می باشد که بک لینک ها سهم بزرگی از این بازار را به خود اختصاص داده اند. بهتر است از لینک های فالو استفاده نمایید. این سیستم به صاحبان وب سایت های ایرانی کمک می کند به صورت کاملا رایگان رپورتاژ آگهی خود را به صورت یک خبر یا مقاله به همراه بک لینک های فالو در وب سایت های با کیفیت و دارای آتوریتی بالا منتشر نمایند و در عوض ریپورتاژ ارائه شده توسط سایر سایت هارا به دلخواه خود در وب سایتشان قرار دهند. اگر از PBN استفاده کنید یعنی از سرویس های وبلاگدهی ، میتوانید از هر سرویس دهنده ای که میخواهید و به هر میزانی که میخواهید بک لینک دریافت کنید زیرا در پی بی ان شما از یک ساب دامنه استفاده میکنید که ماهیت یک سایت قوی را دارد که بک لینک های بسیاری را دریافت کرده است پس در نتیجه با دریافت تعداد قابل توجهی بک لینک باز هم هیچ اتفاق بدی برای این وبلاگ نخواهد افتاد.

  • ۹۹/۱۲/۱۱
  • وب مستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی